17 Şubat 2010 Çarşamba

Ben trene bindim!

Merhaba!
Geçen hafta bakıcı teyzem Gügü'nün (yani Gülşen ama ben Gügü diyorum) eşinin ayağı kırıldığı için bize gelemedi hiç....Bana anneannemle dedem baktı, çok sevindim hergün bize geldiler diye ama onlar varken canım hiç gündüz uykusu yapmak istemiyor, hep oynayalım istiyorum....Biraz yoruyorum onları yani..Annem de bir gün izin aldı...Hande ablam ve kankasıyla Forum Outlet diye bi alışveriş merkezine gittik...Dükkanlarda koşturup durdum çok zevkliydi! Sonra annemle trene bindik....Tren bizi uzun uzun gezdirdi hatta durunca ben inmek istemedim....Annem içerde biraz daha oturmama izin verdi...Sonra indim, biraz daha gezdik....Trenleri çok seviyorum iyi ki bütün alışveriş merkezlerinde var ve iyi ki annem beni trene bindiriyo....

2 yorum:

veterinerhekim canozgen dedi ki...

wayyy yiğenim süper...bizde tren yok..ozan da trenleri çok sever gelince beraber trene binersiniz...

VeryMe dedi ki...

bi gelseniz ben nerelere götürcem sizi de gelen-giden yok ki:((