5 Ağustos 2010 Perşembe

Zeynep Side'deydi:)


Temmuzun son haftası Annem, Babam, Gonca Halam Nam-ı diğer Haha), Necmi eniştem (Enişş), Hande (bunu doğru söyleyebiliyorum) ve Emre (Emme) abimle birlikte Side-Sorgun'daki Blue Waters Oteldeydik...


İlk resim plaja giderken çekildi....Annemler bana tatile gitmeden önce baston puset aldılar, böylece bagajda yer kaldı ve bavulları ön koltuğa koymak zorunda kalmadık..Gördüğünüz gibi pusetim eşya dolu....simidim, kovalarım, yedek havlular, plaj çantaları....Annem her sabah bu arabayı hazırlıycam diye kahvaltıya geç kalıyordu:)


İkinci resimde annemle denizdeyiz...


Hayatımda ilk kez çocuk havuzuna girdim ve kaydıraktan kaydım ben!!!!!Biraz korktuğum için babam da benimle birlikte çıktı kaydırağa....



Dünya mutfaklarına açığım..Özellikle Çin mutfağına:) Yannız şu çubuk işini pek kıvıramadım sanki!



Yeni kültürlere de açığım...Bunlar Rus arkadaşlarım mesela...İkizlermiş ve onlar da tam 2 yaşındaymış.... Aynı dili konuşmaya gerek yok, bebekçe en evrensel dil:)))))
Bir de Avusturyalı arkadaş edindim tatilde, adı Teresa'ydı ve kendisine Türkçe "abooooooooo" demeyi öğrettim!!!!!!!

Annemlerin hergün kahve içip mayıştığı Akdeniz Barda çeşitli koltuk ve halılarda benden kahve izleri bıraktım otel personeline anı olarak:))))
Bu oteli çok sedim, seneye gene gelecek ben! Çüüsssssssssssss!!


















Hiç yorum yok: