15 Haziran 2010 Salı

İyi ki doğğğ-duummmmm!











İyi ki doğdummm

Bak işte tam 2yaşında oldummmm lay lay lommm

Herkese merhabaaaa!

Aslında doğumgünüm bildiğiniz gibi 26 haziran ama 26 haziranda tatile gidicez o yüzden doğumgünümü erken kutladık... Annem bana çook harika bi pasta yaptırdı, babam sabah erkenden gidip pastamı aldı... Üstünde en sevdiğim çizgifilm karakteri olan Nemo, Nemo'nun babası, Dory ve diğer deniz canlıları vardı... Anneannem annemle bana takım elbise dikti, çok komiktik.... Annemin küçüklüğüne çok benzediğim için "Neslinin 32 yaşındaki haliyle 2 yaşındaki hali yanyana yürüyor" yorumları yapıldı:))


Doğumgünümü Daphne Restaurant'da yaptık. Önce brunch yapıldı sonra benim pastamı kestik...Bize oyun parkının hemen karşısındaki masayı ayarlamışlardı ki arkadaşlarımla rahatça oynıyım annemler de görsün diye..Ama arkadaşlarım gelemedi, sadece kuzenim Bora gelebildi...


Borayla bol bol toprakla oynadık, birbirimizin suratına toprak attık çok zevkliydi:) Bora John Travlotaya benziyo, O'nu çok seviyorum....Çok iyi anlaşıyoruz hiç kavga etmiyoruz.. Bora'nın bi de kızkardeşi oldu, adı Buse! Benim doğumgünümden sonraki gün sabah doğdu, minicik bi kız bebek:))))))))Hoşgeldin Buseeeeeeeee!!!

Bi sürü cici hediye geldi bana, hepsi çok güzel, burdan da bi kez daha teşekkür ediyorum....















1 yorum:

sibellebutikpasta dedi ki...

Sevgili Zeynep'in yeni yaşını kutluyor, nice sağlıklı mutlu başarılı yaşlar diliyorum. Pastayı beğenmesine de çok mutlu oldum,ben de ilk fırsatta pastasını blogumda yayımlayacağım ...
Sevgiler...